התחברות
הרשמה
גם אתם מרגישים עצב בגלל שאתם רוצים שלבן אדם שקרוב אליכם מאוד יהיה טוב יותר בחיים ואתם לא תמיד יודעים איך להעניק לו?
15 במרץ 2019, 23:22
מצב רוח
התבגרות
עצב
2 תשובות
אין לך מושג כמה
אנונימי
לא
אני אגוצנטרית מאוד :)
אהא
באותו הנושא:
מכירים את הימים האלה שאתם מרגישים שלאף אחד לא אכפת מכם ואתם רוצים קצת תשומת לב?
איך הייתם מרגישים אם מישהו מסטיפס היה משיג עליכם פרטים שאתם לא רוצים למסור?
משפט לבן/בת הזוג שלך עד חמש מילים שמסכם את כל מה שאתם מרגישים
אתם מרגישים שונים בגלל שאתם בסטיפס?
במה אתם רוצים לעבוד כשתהיו גדולים (למי שלא יודע תכתבו בערך לאן אתם מרגישים שאתם שואפים)?
אתם מרגישים לפעמים שאתם רוצים לדבר עם מישהו אבל אין לכם עם מי ?
בנים כשבחורה שאתם רוצים/מאוהבים דוחה אתכם, איך אתם מרגישים?
שמישהו עם ריח חזק של בושם נמצא לידכם אתם מרגישים שאתם רוצים להקיא?
לאן אתם הולכים כשאתם מרגישים שאתם רוצים לברוח?
קורה לכם כשאתם ישנים ואז אתם מרגישים שאתם נופלים מהמיטה ובעצם זה לא באמת נכון? זה קורה לי לפעמים ואני מתעוררת בגלל זה
בנים - למה אתם מסתכלים הרבה על בנות בגלל שאתם אוהבים או שאתם חושבים שהיא יפה?