17 תשובות
וואי חולה עליהםם
אמ הם די אוברייטד לדעתי.
הם מאוד מוערכים
את צוחקת? יש להם מליוני מעריצים בעולם
אני פחות אוהבת.
מיד ברשימה אחרי ריהאנה.
ממש אוהבת אותם
תלוי איפה ואת מי שואלים
הם לא אנדרטייד בכלל מלא אוהבים אותם..
הם די אוברייטד לטעמי.
מי אלה?
ההפך הם אוברייטד יש להקות קייפופ הרבה יותר טובות שלא מוערכות כמוהם ואני לא מבינה למה הם לא כאלה טובים לפי דעתי exo got7 exid mamamoo ועוד כמה יש להם שירים יותר טובים
אנונימית
הם לא אוברייטד ולא אנדרייטד יש להם המון המון מעריצים ומעריכים אותם בכל העולם מאוד וזה מגיע להם והם הרוויחו את זה אחרי עבודה קשה של שנים
בישראל? בהחלט.
זה תלוי איפה, יש מקומות שכן מעריכים אותם אבל בישראל קצת פחות
הם לא אנדרייטד ולא אוברייטד הם מושלמים ודי
אני חושבת שזה הגיוני שיש כאלה שלא אוהבים אותם, הם פשוט בעלי סגנון מאוד ספציפי