תשובה אחת
את יכולה לשאול אותו שאלה בלימודים (אתם הרי באותה כיתה) ולפתח שיחה משם..
את יכולה גם בכיתה לדבר איתו על משהו שחייב להיות בהמשכים, כמו להתערב איתו על משהו וליצור תחרות ביניכם- ככה תוכלי לשלוח לו הודעה על הניצחון שלך בהתערבות
בכל מקרה כל עוד את קלילה בשיחות ובהודעות את בסדר(: