6 תשובות
להיות רגוע
לקרוא טוב את החומר, לא לקרוא מהמצגת אלא לדעת בעל פה את הרוב, לדבר בביטחון
לא להקריא ממנה, לדעת את החומר בצורה שאפשר להעביר אותו בעל פה
שהמצגת לא תהיה עמוסה מדי, לא לדקלם אלא באמת להבין על מה מדברים
לבחור בן אדם אחד או שניים ולהסתכל להם בעין (כן, בעין אחת, לא בשניהן) תוך כדי דיבור, לזכור להסתכל גם על שאר הקהל בין לבין
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
באותו הנושא: