13 תשובות
גיל ההתבגרות נורמלי
צריך להבין את מקור הפחד, ממה את חוששת ?
שמה יקרה?
שואל השאלה:
אני באמת לא יודעת
פשוט ממש ממש ממש נלחצת ונבוכה מכל בן אפילו רק שעוברים לידי
מפחדת שיזרקו מילים או משהו
אנונימית
זה כמו לפחד ללכת לבד בלילה , שלא יצא איזה גבר ויאנוס אותך ישלך פחד מגברים . וגם לי .
וגם זה קשור לנבוכות .
אנונימית
אני לא מאמין שמישהו יזרוק מילים, וגם אם כן
אז הוא בנאדם אפס בלי חינוך שאת לא צריכה לתת לו יחס ואו חשיבות
לגבי הלפחד כמו בלילה אני מבין זה עלול לפעמים להיראות כמאיים ושם ממליץ פשוט לדבר עם מישהו בפלאפון אבל נשמע שזה גם במהלך היום
שואל השאלה:
כן אבל זה לא רק בלילה,זה תמיד ובכל מקום ליד כל גבר
אפילו בבית ספר אני נלחצת מכולם
אנונימית
נורמלי לגמרי, מבינה אותך. פשוט תזכירי לעצמך כל פעם מחדש עד שתביני שזה בסה"כ בן אדם בדיוק כמוך!! לא משנה כמה הוא חתיך או מוכשר או גם אם הואנראה לך הכי מושלם בעולם תזכרי שזה בן אדם בדיוק כמוך, והוא לא שווה יותר ממך!!
אימאללה גם אני ככה. את לא מבינה אני ממש מבינה אותך.כאילו אם אני הולכת לחנות ויש שם מוכר אני מתפדחת לגשת...אני פשוט אצא ואחפש מקום אחר שיש בו מוכרת...
אנונימית
שואל השאלה:
בת כמה את?אני כבר בת 17.5!מתוסכלת מזה
אנונימית
19 אחותי... את עוד במצב טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי חבר אחד שהוא בן..לא יכולה ככה יותר
אנונימית
גם לי...
אנונימית