4 תשובות
כן את עושה שחכתי סיסמא ואז זה שולח לך הודעה לאיפוס הסיסמא ואז את פשוט עושה סיסמא חדשה
שכחתי סיסמה.
לא לעשות טעות פעם שנייה ולפתוח חדש
באמת שזה נס אם יש לך הזדמנות להיות נותקת מהשטות הזאת
שואל השאלה:
מחקתי את החשבון לא התנתקתי