4 תשובות
שואל השאלה:
מחקתי את החשבון לא התנתקתי
מחקתי את החשבון לא התנתקתי
לא לעשות טעות פעם שנייה ולפתוח חדש
באמת שזה נס אם יש לך הזדמנות להיות נותקת מהשטות הזאת
באמת שזה נס אם יש לך הזדמנות להיות נותקת מהשטות הזאת
שכחתי סיסמה.
כן את עושה שחכתי סיסמא ואז זה שולח לך הודעה לאיפוס הסיסמא ואז את פשוט עושה סיסמא חדשה
באותו הנושא: