אני רק רוצה לדעת אם אני סתם חיה בסרט או אם באמת יש כאן משהו: הוא זרק לי סתם ככה 'מתי את ואני נהיה אנחנו' (אין לי מושג אם זה היה בצחוק או לא), אמרתי לו שאני לא אהיה שבוע לבית ספר והוא אמר לי שאני אהיה חסרה לו, הוא חיבק אותי השבוע (הוא לא עשה את זה לפני), כששאלתי אותו אם הוא רוצה שאני אקנה לו משהו הוא ענה לי אהבה, הוא אמר לי להפסיק להיות כזאת חמודה. לפי איך שזה נשמע לכם- הוא סתם מנסה להיות נחמד או שיש מצב שהוא מרגיש אליי משהו? מה שנראה לכם, זה פשוט מחרפן לי את השכל.