5 תשובות
אוף באמת קשה
וממש לא נגמרת
וממש לא נגמרת
קשה?
אני הולך לבית הספר ב10
מגרבץ שעתיים עם רגליים על השולחן ואז הולך הביתה
יא לעומת זאת...
אני הולך לבית הספר ב10
מגרבץ שעתיים עם רגליים על השולחן ואז הולך הביתה
יא לעומת זאת...
כי זו הכיתה האחרונה ב-12 שנות הלימודים, ובה מעמיסים את כל מה שלא מספיקים בשאר, ואת הרוב לא מספיקים.
צריך לזכור שתמיד יש גרוע יותר, כי בצבא אתה תשמח לחזור לכיתה י"ב.
צריך לזכור שתמיד יש גרוע יותר, כי בצבא אתה תשמח לחזור לכיתה י"ב.
נכון. מאמץ אחרון, עוד שנייה וסיימנו.
מזדהה היא גם לא נגמרת
באותו הנושא: