5 תשובות
אני
אני אמא
אני מאזור גוש דן (ראשון לציון) ואני לא שמעתי את האזעקה, אבל ילדים מהכיתה שלי משכונות שקרובות אליי שמעו אותה, וחלק מהילדים שבשכונתי שמעו את האזעקה מהערים הסמוכות.
אני וכל מי שבאזור שלי שמע את הבומים שהיו בהתחלה.
שמעתי בומים בראשלצ פה לא היה אזעקה אבל כן ליידנו היה
אין מה לפחד לדעתי זה יהיה חד פעמי כדי להבהיל אותנו וקצת משעמם להם מחפשים לעשות קצת רעש וצלצולים.
אני