9 תשובות
זה נורמלי חח זה תמיד קורה לי תירגעי תשתי כוס של מים תירגעי;)
כן. כשמזון עובר בוושת, אנחנו חשים בקור או בחום שלו, אם הם היו קרים - זה רק אומר שיש לך יכולת חישה טובה באיזור בית החזה.
שואל השאלה:
חחח תודה רבה אני פשוט ממש היפוכונדרית אז הגעתם אותי ממש ומפחדת מכל דבר..
אני אשמח לעזור לך בעוד דברים אם תצטרכי:)
זה הגיוני לגמרי פשוט הרגשת אותם בוושט
אין בזה שום דבר לא בסדר זה הגיוני ורגיל
תמיד קורה לי הכל בסדר❤
כן, זה קורה לי תמיד
חחח איזה עיתוי של השאלה
הכל בסדר לא יקרה לך כלום רציני
כן זה קורה הרבה