13 תשובות
כן
ברור
יותר מדי פיצה
בעצם אין כזה דבר יותר מדי
בעצם אין כזה דבר יותר מדי
כן.
מעריצה, יש לי כבר 2 חולצות של פיצה
מעריצה, יש לי כבר 2 חולצות של פיצה
מאודד
מאוד!
אני כבר לא הכי אוהבת פיצה, כי אני לפני איזה חודש אכלתי פיצה כל השבוע וזה הגעיל אותי לאכול את זה כבר. מאז לא אכלתי.
לט
כי רוטב זה מגעיל אותי
כי רוטב זה מגעיל אותי
אנונימית
לא*
אנונימית
כן
לא, הבצק דוחה אותי אין לזה טעם אז אני אוכלת
רק תלמעלה (תגבינה והרוטב) וצוחקים עליי ואממ
זה מעצבן
רק תלמעלה (תגבינה והרוטב) וצוחקים עליי ואממ
זה מעצבן
אנונימית
באותו הנושא: