19 תשובות
לא.
לא, אבל מכירה בנות שעושות כך, לא מהבית ספר שלי
מה מגעיל בזה
אנונימי
כן
אנונימית
לא
אבל אני מכירה הרבה בנות שעושות את זה
אבל אני מכירה הרבה בנות שעושות את זה
אני מתנשקת פיקה מדי פעם עם חברות קרובות
לא.
לא כפרה
אבל אני מכירה כמה שנותנות נשיקות בקטנה
אבל אני מכירה כמה שנותנות נשיקות בקטנה
שואל השאלה:
מפריע לי כי הן היו קוראות לי לסבית... וגם זה בית ספר דתי סו.. ^
מפריע לי כי הן היו קוראות לי לסבית... וגם זה בית ספר דתי סו.. ^
אנונימית
גם אני בבית ספר דתי ואל תתייחסי אליהן באמת
אוי אממ אני מכירה הרבה שכן וקרה לי פעם אחת מה הבעיה בזה-.-
שואל השאלה:
רציני שאלת מה הבעיה בזה?! ^
רציני שאלת מה הבעיה בזה?! ^
אנונימית
מה באמת הבעיה?
אנונימי
כן מה הבעיה לחזור על זה?
שואל השאלה:
זה אולפנה. ביצפר דתי. והן ירדו עליי שאני לסבית
זה אולפנה. ביצפר דתי. והן ירדו עליי שאני לסבית
אנונימית
לא הבנתי
הן התנשקו אבל קראו לכן לסביות?
זה לא קצת חסר מודעות?
הן התנשקו אבל קראו לכן לסביות?
זה לא קצת חסר מודעות?
אנונימי
אה אבל מה את מתייחסת אל תתייחסי אליהן ואל תסתכלי על מה שהן עושות חיים שלהן.
שואל השאלה:
בגלל זה זה מגעיל אותי ומפריע לי^
בגלל זה זה מגעיל אותי ומפריע לי^
אנונימית
בסדר מה את יכולה לעשות עם זה עכשיו?
באותו הנושא: