14 תשובות
הוא ניצל אותך. ממש לא
שואל השאלה:
ניצל בעבר
ניצל בעבר
אנונימית
שואל השאלה:
לא דיברנו המון זמן.
הוא לא אנס אותי או משהו, כן.? כל מה שעשינו היה בהסכמה זה יותר המצב שבו אני הייתי
לא דיברנו המון זמן.
הוא לא אנס אותי או משהו, כן.? כל מה שעשינו היה בהסכמה זה יותר המצב שבו אני הייתי
אנונימית
גם בשאלה הקודמת זה היה מדוייק
פשוט רואים שאת מתה לשיחה עם האקס אז לכי על זה
אבל לפני זה תיפרדי מהחבר שלך כי באמת אם לא סגרת עם הרגשות לאקס אז זה סתם משחק בחבר
עצם זה שאת רק חושבת על אולי לעזור לו מעיד על זה שיש לך עוד רגשות אליו
אפילו אם הם קטנים וסגורים
פשוט רואים שאת מתה לשיחה עם האקס אז לכי על זה
אבל לפני זה תיפרדי מהחבר שלך כי באמת אם לא סגרת עם הרגשות לאקס אז זה סתם משחק בחבר
עצם זה שאת רק חושבת על אולי לעזור לו מעיד על זה שיש לך עוד רגשות אליו
אפילו אם הם קטנים וסגורים
שואל השאלה:
חחח
אין לי רגשות אליו ממזמן
חחח
אין לי רגשות אליו ממזמן
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט אוהבת לעזור לא יודעת
אני פשוט אוהבת לעזור לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
זאת היתה שיחה מאוד ארוכה הוא הצליח לעורר בי רצון לעזור
זאת היתה שיחה מאוד ארוכה הוא הצליח לעורר בי רצון לעזור
אנונימית
שואל השאלה:
עד אתמול אני אפילו לא ציפיתי לתגובה. זה פשוט השיחה הזאת
טוב אי אפשר להסביר בדיוק
עד אתמול אני אפילו לא ציפיתי לתגובה. זה פשוט השיחה הזאת
טוב אי אפשר להסביר בדיוק
אנונימית
את משקרת לעצמך.
יש לך רגשות לא נעלמים כל כך מהר
ואם את תתחילי איתו את ה"תהליך עזרה" הרגשות יתפתחו לאט לאט יותר ויותר
ובגלל זה אני מציעה לך לא להיכנס לזה
ובשאלה הקודמת רוב האנשים שם גם כתבו לך לא להיכנס לזה
אבל אם את מתעקשת כנראה שבאמת בא לך קשר איתו אז תעשי מה שאת חושבת באמת אנחנו עשינו את שלנו
יש לך רגשות לא נעלמים כל כך מהר
ואם את תתחילי איתו את ה"תהליך עזרה" הרגשות יתפתחו לאט לאט יותר ויותר
ובגלל זה אני מציעה לך לא להיכנס לזה
ובשאלה הקודמת רוב האנשים שם גם כתבו לך לא להיכנס לזה
אבל אם את מתעקשת כנראה שבאמת בא לך קשר איתו אז תעשי מה שאת חושבת באמת אנחנו עשינו את שלנו
שואל השאלה:
לא דיברנו שנה. הרגשות נעלמו ממזמן
לא דיברנו שנה. הרגשות נעלמו ממזמן
אנונימית
אוקיי. בהצלחה
שואל השאלה:
בהתחלה הייתה לי רק שנאה אליו כשכתבתי את ההודעה הזאת
הוא פשוט תיאר כמה הוא התחרט,. ואוטומטית הדליק אצלי רצון לעזור למרות שאני מרגישה גם שזה יהיה בעייתי לכן אני מתלבטת
בהתחלה הייתה לי רק שנאה אליו כשכתבתי את ההודעה הזאת
הוא פשוט תיאר כמה הוא התחרט,. ואוטומטית הדליק אצלי רצון לעזור למרות שאני מרגישה גם שזה יהיה בעייתי לכן אני מתלבטת
אנונימית
אמרתי כבר את מה שאני חושבת..
לדעתי אנשים לא משתנים רק במקרים נדירים.
באותו הנושא: