4 תשובות
בגלל שאנחנו בעונת מעבר, חמים ביום לפעמים ולפעמים קר, והלילות עדיין קרים
שואל השאלה:
רק בישראל אה
אנונימית
זה לא בסדרר
ככה זה ישראל