3 תשובות
אם יש בזה הרבה סוכר כנראה בהתחלה זה יעורר אותך ובשלב מסוים תתחילי להיות עייפה יותר
יש מצב כל אחד והגוף שלו, את מכירה את הגוף שלך הכי טוב אבל בכללי זה יכול להעיר אותך
לא ככ אבל זה טעים :)