11 תשובות
כלום
כלום..?
נחמד לשניה ועובר
כיף כזה חח
אני מרגישה שנתנו לי יחס ואהבו את התשובה שלי אז גם מין סיפוק כזה
פעם יותר התלהבתי מזה עכשיו זה כזה נא תודה רבה.
שמחה כשאני מקבלת פרחים על תשובות שאני משקיעה בהן, ותשובות שדורשות ממני השקעה וניסיון זה כיף. (:
אני מרגישה שמחה שהצלחתי לעזור למישהו.
מה יש להרגיש?
אם ממש השקעתי בתשובה וכזה קיבלתי פרח, אז זה נחמד, כי סה"כ אולי אותו אחד מאחורי המסך התחבר לכתיבה שלי..
לא יותר מידי, פשוט הרגשה נחמדה.
אני אומרת יש! קטן