65 תשובות
כן ברור לפעמים..אפילו יותר מאיתנו
כן, אבל רובם לא מראים אותם כדי לא לצאת "נקבות"
לא הם עשויים מחימר
כן. זאת אפילו לא שאלה
הם פשוט לא יודעים איך להראות אותם, או ממש טובים ב להסתיר אותם
מה פתאום
יש כאלה ויש כאלה
נו השאלה מנסה להציק בכוח.
יש לי רגשות ואפילו יותר משל בת.
אני מנסה להסתיר אותן בשביל להראות גבריות כי זה מה שמקובל בעולם הזה ואיך מה לעשות אתה צריך לוותר קצת על הנוחיות שלך כדי להציל הרבה נוחיות אחרת.
ברור
כן. אני לא מסתיר אותם. מי שיאהב אותי ימשיך לאהוב אותי ככה. כי זה מי שאני
"כמונו"? מה זה אמור להגיד
לא הם חיות
כן אני רגיש ברמות יכול לשמוע סיפור של מישהו ולבכות....
אנונימי
כן ברור.. ולפעמים הרגשות יותר מכאיבים לבנים מאשר לבנות
לא , הם חפץ , אין להם רגשות..

ברור שיהיה להם בנים הם לא בני אדם?!
כן!
לגמרי!!
אני ממש מקווה ומאמינה שכן

למרות שלפעמים זה מטעה
לפני 5 שעות בכיתי את החיים שלי.
כן יש לנו רגשות אנחנו בני אדם..
לא תמיד. אל תכחישו שבנים ובנות גדלים בצורה שונה ולכן הרגשות של כמה מהם יכולים שונים משלנו.
מה זאת אומרת לא הבנתי את הניסוח
את שואלת
1.יש בנים רגשות?
או
2.יש לבנים אותן רגשות כמו במנות?
לא רק חור שחור עבמים חסרי לב ושכל הם גם משתינים מהאצבע
אבל כל אחד שונה ברור שגם להם יש רגשות וגם הם בוכים
כל אלו שמנסים לעשות לי מינוסים יודעים שאני צודק ומנסים לא להאמין לזה בכוח.
השאלות של סטיפס חח זה מה שיש לי להגיד על זה
darkandcold ממנה אנחנו לא רוצים כלום, ממך אנחנו רוצים שתלמדי לרשום ממנה.
אגב לא ענית על השאלה וסתם רשמת תגובה.
לא אין להם לב מה את לא ידאת את זה לכל בן שנולד בונים לב מיפלסטיק שיתפקד כנו לב של בנות ושהדם שלנו יזרום למוח אבל ביגלל שזה לא לב אמיתי כמו של בנות אז אין לנו רגשות כי יאן מספיק דם במוח
הבנת??
לא לבנים אין רגשות בכלל, הם לא בוכים, לא צוחקים, לא נהנים ולא אוהבים. הם סתם מכונות.. כאילו מה נראה לך
מבחינה מדעית לא ממש. החלק במוח שקשור לרגשות הרבה יותר גדול ומפותח אצל נשים מאשר אצל גברים. אל תנסו להכחיש כי :
א. אין לי כוח לריב איתכם.
ב. זאת עובדה...על עובדות לא מתווכחים.
אנונימי
השקעת^
אחי אתה קולט שאמרת שיש לנו רגשות נכון^^^?
אם יש לך משהו להוסיף אז תרשום ואני אערוך את התגובה ואוסיף.
אנונימי
מזה ההכללה פה בתגובות? יש כאלה ויש כאלה, יש רגישים ויש שלא.. לכולם יש רגשות, פשוט נוצרה סטיגמה שמי שרגיש הוא "נקבה" אז יש כאלה שמסתירים את הרגשות שלהם כי הם מושפעים מלחץ חברתי וסטיגמות..
אני בוכה עכשיו בגלל מה שרשמת בגלל מה שחושבים על בנים מקווה שזה ענה לך על השאלה..
אנונימי
יש פה שאלות דופקות תמוח ברור שיש לנו רגשות מתוקה חחח חח
אנונימי
מן הסתם שיש לנו רגשות
למה אנחנו לא ייצור חי? חח

אני לא אומר בני אדם כי גם לבעלי חיים אחרים שהם גם ייצורים חיים מן הסתם יש להם רגשות
מה זו השאלה הזאת
אני בסוף איעלב ואבכה
וואה וואה (קולות בכי ויגון)
מסר; תהיו אתם, אל תושפעו ותמיד תייצגו את הדעות שלכם ואת הרגשות שלכם❤
כן, ברור
לא, לבנים אסור לבכות ואסור להם להראות רגש. צריך להיות גבר גבר עם זיפים
יש להם רגשות, אבל לא כמו של בנות.
לא. יש להם לב מקרח
סקאלת הרגשות די זהה למיטב ידעתי.
אבל המערכת הרגשית שונה ככה שהגירויים שמעוררים כל רגש משתנים בין המינים. בעיקרון כן, אותם רגשות באותם עוצמות
יש את הספר "גברים ממאדים ונשים מנוגה" שמסביר את זה
לא, אנחנו בעצם בינה מלאכותית שפיתחה האישה הגדולה, האישה הגדולה רצתה שמעמד הנשים ירד בהרבה ולכן בנו אותנו הגברים מכונות חסרות רגש שנועדו לאכולל לל לל
יש לנו רגשות... חלק מאיתנו מסתירים אותם... הערסים נגיד קוברים את הרגשות שלהם מתחת לאדמה
בפעם האחרונה שבדקתי בנים הם גם בני אדם אז כניראה שיש להם אבל לרוב הם מסתירים אותם כדי שזה לא יפגע בגבריות שלהם או מה שזה לא יהיה.
אנונימית
לפעמים זה נראה כאילו שאין להם רגשות למרות שבתוך תוכם בפנים הם רגישים
כן פשוט הם לא מחצינים את זה כי מלמדים אותם לשמור את הרגשות שלהם בשביל להיות גברים
אפילו יותר כי הם מחביאים אותם
ברור שיש לבנים רגשות, לפעמים גם יותר מלבנות.
הם פשוט ממש טובים בלהסתיר אותם
אנחנו פחות רגישים מכן , כמובן שיש את היוצאי דופן שהם ממש רגישים אבל באופן כללי גברים יותר מחוספסים ,וזה לא נכון שאנחנו מנסים להסתיר חח, אנחנו פשוט מתרגשים אבל לא כמוכן שרואים את זה ...
אנונימי
ברור.
למי שאין רגשות הוא לא נקרא אנושי.
לכל בן אנוש יש רגשות, אבל חלק מראים את זה פחות וחלק יותר.
כמו כל בני האדם
לא הם עשויים מאבן..
מה זה השאלה הזאת ברור שכן פשוט הם דואגים להסתיר את זה טוב
לפעמים אני לא בטוחה
יש להם רגשות
לנו יש יותר (לא לי אני מקרה מיוחד ואדישה רצח לפעמיים אני חושבת שאין לי רגשות חחח אבל כן )
לפעמים גם יותר.
ברור שלא.
לא ממש לא!
כן, פשוט לא מראים אותם לנגד אנשים.
לא... זה משתנה לכל אדם יש רגש אחר
אנונימי
ברור... הרבה יותר ממה שאת מתארת לעצמך.
גבר, עם מה הוא מתמודד?
רגשות אשם, רחמים, לב בודד...
ברור שיש מה זאת השאלה הזאת
לא הם טיוטה שלנו
סתם בנים אתם אחלה^^
אבל ברצינות עכשיו
ההבדלים היחידים ביניכם זה שלו אין חזה והוא משתין בעמידה