17 תשובות
בסביבות ה3000 שקלים.
בדקתי, רשום 10k
אישית עליה אני לא ממליץ.
בסביבות ה7000-10000
שואל השאלה:
למה אתה לא ממליץ?
והדגם הזה בטוח 7-10 אלף?
כן הדגם הזה עולה 10 אלף.
לא מת על החברה.
שואל השאלה:
פאקק :((
יש לך חשמלית כבר? אם כן מה?
אם לא, תפני לזולות יותר כי ללכת לאחת שעולה הרבה מהר סתם לא שווה את זה.
אני מנגן גם גיטרה אבל כשהתחלתי ללמוד תופים פשוט קניתי תופים ב35k והפסקתי לנגן, סתם חבל.
שואל השאלה:
יש לי כבר חשמלית (אפיפון).. אני פשוט רוצה גיטרה טובה יותר והיא גם הרבה יותר יפה
אני כנראה אקנה גוסט פרט של צ'פמן וזהו
כמה הכי הרבה את מוכנה לשלם על גיטרה? אני יכול לעשות לך רשימה של האהובות עלי
שואל השאלה:
הכי הרבה שאני יכולה להרשות לעצמי כרגע זה 3000 (אני יכולה להתגמש הכי הרבה על 4000..
תשלחי לי הודעה וכשיהיה לי זמן אכין לך רשימה עם מחירים ומקומות שימכרו לך
בסביבות 3000-3500
esp אלה גיטרות פגז עם סאונד ליגה (בעיקר גיטרות אמריקאיות עם איכות ,)
***************(לעומת הרבה גיטרות שמיוצרות באסיה שהן פח-אשפה)
גם המחירים של esp לא זולים
יכול להתחיל ב6000 ולטפס צפונה ל 9000
אני אישית מעדיף את שכטר מאשר esp (במיוחד בגלל המצב של הגיטרות שלהם כשניגנתי עליהן).
אני חושב שעדיף לך לבחור את הגיטרה קודם לפי הסאונד ואז לפי המראה אבל זו דעה אישית.
אני פחות אוהב גיטרות עם פיקאפים של emg וגיטרות v אבל אלו הבעיות בשבילי לגיטרה, אולי את אוהבת את emg ואת סגנון הבנייה.
מה שכתבתי,
*********************
חוץ מזה:
תנסי לבדוק גיטרות blade
זו חברה ממדינת שוויץ, שלא מתפשרים על איכות
יש לגיטרה סאונד אדיר ונוחה לנגינה
יש מחירים יותר שפויים
שואל השאלה:
תודה רבה
באהבה,