4 תשובות
לא. אני שנה שעברה לא השתתפתי,
ופשוט עשו את ההגרלה בלעדיי. תגידי להם לפני שהם עושים את ההגרלה של שמות שאת לא משתתפת ופשוט לא יכניסו אותך.
ופשוט עשו את ההגרלה בלעדיי. תגידי להם לפני שהם עושים את ההגרלה של שמות שאת לא משתתפת ופשוט לא יכניסו אותך.
שואל השאלה:
זה לא יהיה מוזר בעיניהם שאני לא רוצה?
אני לא מדברת עם אף אחד שם ואף אחד לא מדבר איתי שם בכלל. רק ילד אחד מדבר איתי שם.
זה לא יהיה מוזר בעיניהם שאני לא רוצה?
אני לא מדברת עם אף אחד שם ואף אחד לא מדבר איתי שם בכלל. רק ילד אחד מדבר איתי שם.
אנונימית
ברור שזה אפשרי, אם את לא רוצה אל תשתתפי.
לא את פשוט לא רוצה אז הם לא חייבים להכריח אותך
אנונימית
באותו הנושא: