התחברות
הרשמה
מחר בבוקר- לצאת לרוץ ולקום שעה וחצי לפני או לעשות כושר בבית ולקום מאוחר יותר
12 במרץ 2019, 23:05
בוקר
תשובה אחת
הראשון, אבל בשביל זה תצטרכי לישון מוקדם.
M
Made in Heaven
באותו הנושא:
אני לא רוצה לחזור לגיהנום הזה עוד שנה שלמה. לא רוצה יותר לחזור לסבל התמידי הזה של מבחנים לקום ב6 וחצי בבוקר
הייתם מסוגלים לקום כל יום ב5 וחצי בבוקר?
הייתם מסוגלים לקום כל יום ב5 וחצי בבוקר?
אני צריכה לקום ב5 וחצי (בבוקר) ללכת לישון?
אם אני צריכה לקום ב5 וחצי בבוקר,מתי הגיוני ללכת לישון?
אני רוצה לקום ב6 וחצי בבוקר מתי כדי לישון?
אני רוצה לצאת מחר לריצה בבוקר, באיזה שעה כדאי לי?
מתי לישון אם אני צריך לקום בשבע וחצי בבוקר?
עוד יומיים אני צריכה לקום ב5 וחצי בבוקר,מתי ללכת לישון כדינ לא להיות עייפה?
מה כדאי לי לעשות, להישאר ערה ואז לצאת מהבית ב8 ולחזור באיזה 18:00 או לישון שעתיים וחצי? ויש לי בעיה של לקום בבוקר
אני לא רוצה לקום יותר בבוקר, אני רוצה לשים קץ לחיים שלי