4 תשובות
אמ אולי קצת
לפעמים מקומות רחוקים ולא מגיעים בזמן ויש כאלה שיצאו עלייך אבל בכללי זה סבבה

ואת צריכה רשיון על אופנוע
תלוי של איזו חברה
שואל השאלה:
אני שואלת עבור גבר לא בשבילי
אנונימית