התחברות הרשמה

איך כותבים באנגלית "אני בוכה" יעני מצחוק כן? Im crying?

12 במרץ 2019, 19:23
צחוקהומורתרגום לאנגלית    
4 תשובות
כן
f
fairytones
כן.
מ
מִישֶׁל
lmao
A
Apple.
אפשר גם lol או lmao
I
Itayyy
באותו הנושא:
איך כותבים בסלנג באנגלית את המילה "חבורה" יענו החבר'ה שלי
יכולים לדרג את רמת הייבוש של: "חחח", "מתה", "אמוג'י בוכה מצחוק", "נשבעת צחקתי בקול"?
איך כותבים עדשות באנגלית?_. יעני מגע לעיינים
רק אותי מחרפן שבאנגלית כותבים Hahaha כצחוק?
אני בוכה פה מצחוק
איך כותבים באנגלית מצעים? יעני מצעים למיטה
אני בוכה מצחוק איזה פדיחה תעזרו לי
איך כותבים ביטון (יענו שם משפחה) באנגלית? דחוף.
איך כותבים נודאס באנגלית? יעני שם לב
איך כותבים מלכות באנגלית (יעני מלכה ברבים)
איך כותבים באנגלית- רק מי שצפה בסקינס (skins, זאת סידרה) שיענה בבקשה אל תסננו זה דחוף.