9 תשובות
לא זה נואשות אם ישר מישו רוצה לראות אותך מבלי להכיר אותך באמת,אני שונאת שעושים לי את זה
וואי מטורפת
לפי דעתי כדאי לדבר איתם איזה חודש~חודשיים רק בשביל הסר ספק.
ולבקש תמונה עם כיתוב של השם שלהם בסטיפס או סרטון (בשביל לדעת אם הם באמת מי שהם אומרים שהם)
ולהיפגש במקום פתוח עם חברה.
eh
לא כדאי עם כל כך הרבה
לא יעשה לך טוב
תעשי להם סינון תשאירי את ההכי איכותיים ואז זה סבבה
שואל השאלה:
יש לי חשש כזה שהם ירצו לזרום לנשיקה או אפילו סקס.. לא יודעת אם הבחור בכלל ימצא חן בעיניי ואז אני לא אדע גם איך לסרב.. אני קצת ביישנית כזאת ומפחדת שאותו בחור גם ייפגע..
אנונימית
מה את חושבת מחשבות של אחרים
את מוכנה לפגוע בעצמך כדי שהוא לא יפגע ?
אנונימי
לא נראה לי שכדאי,אבל אם את ממש בטוחה אז לכי על זה
חכי עם זה. תמשיכי לדבר איתך עוד חודש או יותר תראי מי נשאר. וגם עצם זה שהם רואים שאת ביישנית והם רואים שלחץ משפיע עלייך, אז הפגישה לא תלך כמו שאת רוצה אלא כמו שהם רוצים..