גם אתם חושבים שההחלטה של ליהיא גרינר בהישרדות הייתה מטומטמת? תראו איך כולם שונאים אותה עכשיו לגמר היא בטוח לא תגיע.
לי אם הייתי בשבט שלה היה מפחיד אותי לכרות איתה ברית, נראה כאילו היא בוגדת. סמכו עליה ונתנו לה ללכת לדיון והיא חזרה עם בגידה. ואז מה שנעמה חברת ברית שלה והיא בחיים לא תשים את השם שלה, חברית ברית אחת לא תעזור לה בכלום.