5 תשובות
ואוו ממש תזהרי. אל תלכי לבד זה בטוח
תלכי אל תפסידי, אבל תדאגי שאת עם חברות שלך(שלא שותות כמו משוגעות שלא תצטרכי לשמור עליהן) אפילו חברה אחת שתשארי איתה כל הערב ופשוט תזהרי אל תשתי יותר מידי ובמיוחד לא מכוסות שאחרים מביאים לך
אנונימית
שואל השאלה:
חברות שלי לא באות תכלס.. יבשות פחד
אנונימית
שואל השאלה:
זה נשף של הבית ספר אגב..
אנונימית
תלכי אבל לא לבד. תמצאי מישהו ללכת איצו