3 תשובות
תלכי איתו ותדברי איתו. מה יש לך להפסיד? כלום לא יכול לקרות!
ודרך אגב נמשים זה מושלםם וזה מעלה לבנים לפי דעתי, וגם לי יש נמשים חחח
ודרך אגב נמשים זה מושלםם וזה מעלה לבנים לפי דעתי, וגם לי יש נמשים חחח
אני ממש ביישנית וחסרת ביטחון גם.
מה שאני עשיתי כקבעתי להפגש אם מישהו. זה ניסיתי לחשוב על זה כמה שפחות. ופשוט נתתי למילים ולסיטואציה לזרום ברגע האמת
מה שאני עשיתי כקבעתי להפגש אם מישהו. זה ניסיתי לחשוב על זה כמה שפחות. ופשוט נתתי למילים ולסיטואציה לזרום ברגע האמת
הוא כבר דלוק עליך- בעצמך סיפרת לנו.
נמשים זה חמוד ומיוחד.
בבקשה הורידי את הביקורת העצמית , שמבאסת אותך.
בבקשה שני את הגישה .
דמייני שהולך להיות כיף וחיובי.
אם תתקעי על זה שהוא לא ירצה- את מקלקלת משהו יפה שהתחיל ביניכם.
ולכן זה בידים שלך.
לתקן או לקלקל.
לקלקל זה להמשיך להתבאס מהחששות שלך .
לתקן זה לשנות גישה , להבין שאת ראויה - ולחשוב חיובי .
כעת תבחרי.
בהצלחה.
נמשים זה חמוד ומיוחד.
בבקשה הורידי את הביקורת העצמית , שמבאסת אותך.
בבקשה שני את הגישה .
דמייני שהולך להיות כיף וחיובי.
אם תתקעי על זה שהוא לא ירצה- את מקלקלת משהו יפה שהתחיל ביניכם.
ולכן זה בידים שלך.
לתקן או לקלקל.
לקלקל זה להמשיך להתבאס מהחששות שלך .
לתקן זה לשנות גישה , להבין שאת ראויה - ולחשוב חיובי .
כעת תבחרי.
בהצלחה.
באותו הנושא: