4 תשובות
בטח, אף אחד לא מכריח אותך.
שואל השאלה:
בצור קשר?
אנונימית
אני די בטוחה שכן, אחרי הכל לא משלמים לך את זה ואת לא חייבת לכלום לאפאחד...
אפשרי לפנות למערכת ולבקש להפסיק.