אנחנו חבורה של 4 בנות ושתיים מהבנות שונאות את הילדה השלישית
אז תקשיבו יש לי "חבורה" ויש לי אחת מהם שהיא החברה כי טובה שלי ושתיים מהן הם החברות הכי טובות. אבל אנחנו חבורה וכשאנחנו ביחד אנחנו החברות הכי טובות. בקיצור תמיד שאני רבה עם החברה הכי טובה שלי מריבות קטנות, אז השתיים האחרות באות ותופסות את הצד שלי ואז כשאני והחברה הכי טובה שלי משלימות. הם מבואסות. אני לא יודעת מה לעשות כי היא ממש חשובה לי ואני רוצה ממש לעזור לה ואני יודעת שאם אני והיא נריב אז שתי הבנות יהיו לצידי והיא תשאר לבד, אני באמת לא יודעת מה לעשות וחוץ מזה שתי הבנות ממש צבועות. מקווה שהבנתם ותוכלו לעזור