9 תשובות
1 לא
2 לא חכם אבל מעניין
3 בין ממוצע לגבוה
4 לא משנה
5 לא משנה, אבל לא גדול מעל 5 שנים
6 מסתפק
7 העיקר שלא מכוער ממד(?)
2 לא חכם אבל מעניין
3 בין ממוצע לגבוה
4 לא משנה
5 לא משנה, אבל לא גדול מעל 5 שנים
6 מסתפק
7 העיקר שלא מכוער ממד(?)
1 - לא
2 - חכם ומשעמם (לא כתבת משעמם במה)
3 - נמוך/ממוצע
4 - וואי כהה כל כך
5 - בגיל שלי אבל גם שנה יותר זה סבבה
6 - מה שעושה לו טוב
7 - נראה נחמד והטעם שלי
2 - חכם ומשעמם (לא כתבת משעמם במה)
3 - נמוך/ממוצע
4 - וואי כהה כל כך
5 - בגיל שלי אבל גם שנה יותר זה סבבה
6 - מה שעושה לו טוב
7 - נראה נחמד והטעם שלי
1. כן, מאוד , לא הייתי יוצאת איתו.
2.גבר לא חכם אבל מעניין.
3.בין ממוצע לגבוה.
4. שער כהה
5. עדיף גדול מימני אבל גם בגילי זה בסדר, (לא פחות)
6. אני כן רוצה שיהיה לו רצון להרוויח כסף ולהצליח בחיים, אבל לא לרדוף אחרי זה.
7. כל עוד אני אוהבת אותו ואיך שהוא ניראה אז זה לא משנה לי אם הוא חתיך או לא.
2.גבר לא חכם אבל מעניין.
3.בין ממוצע לגבוה.
4. שער כהה
5. עדיף גדול מימני אבל גם בגילי זה בסדר, (לא פחות)
6. אני כן רוצה שיהיה לו רצון להרוויח כסף ולהצליח בחיים, אבל לא לרדוף אחרי זה.
7. כל עוד אני אוהבת אותו ואיך שהוא ניראה אז זה לא משנה לי אם הוא חתיך או לא.
1- לא, אבל אני א פוליטית
2- לא חכם אבל מעניין (לא חכם לא אומר שהוא לא יכול להתאמץ להצליח)
3-ממוצע או בין ממוצע לגבוה
4- באמת לא משנה
5- גם לא משנה
6- מנסה להיות מבוסס כלכלית, לא עשיר אבל שלא יזלזל בכסף, בסה"כ זה כן חשוב
7- נראה נחמד והטעם שלי, חתיכים מורידים לי את הבטחון
2- לא חכם אבל מעניין (לא חכם לא אומר שהוא לא יכול להתאמץ להצליח)
3-ממוצע או בין ממוצע לגבוה
4- באמת לא משנה
5- גם לא משנה
6- מנסה להיות מבוסס כלכלית, לא עשיר אבל שלא יזלזל בכסף, בסה"כ זה כן חשוב
7- נראה נחמד והטעם שלי, חתיכים מורידים לי את הבטחון
1 לא
2 לא חכם אבל מעניין
3 ממוצע
4 כהה
5 בגילי
6 מסתפק במה שיש לו
7 נחמד והטעםשלי
2 לא חכם אבל מעניין
3 ממוצע
4 כהה
5 בגילי
6 מסתפק במה שיש לו
7 נחמד והטעםשלי
1- אם שמאלני קיצוני אז כן
2- לא חכם אבל מעניין (אבל שלא יהיה טיפש)
3- ממוצע (אני נמוכה אז אני לא רוצה מישהו יותר מדי גבוה)
4- לא משנה לי צבע שיער
5- גדול בשנה/שנתיים, אבל אם אני אתאהב במישהו בגיל שלי זה לא מה שיעצור אותי (אני אהיה איתו)
6- תמיד טוב שיש כסף ואם יש דרך להרוויח אותו *ביושר* שיעשה את זה, אבל שלא יתלונן על מה שיש לו
7- נחמד והטעם שלי
2- לא חכם אבל מעניין (אבל שלא יהיה טיפש)
3- ממוצע (אני נמוכה אז אני לא רוצה מישהו יותר מדי גבוה)
4- לא משנה לי צבע שיער
5- גדול בשנה/שנתיים, אבל אם אני אתאהב במישהו בגיל שלי זה לא מה שיעצור אותי (אני אהיה איתו)
6- תמיד טוב שיש כסף ואם יש דרך להרוויח אותו *ביושר* שיעשה את זה, אבל שלא יתלונן על מה שיש לו
7- נחמד והטעם שלי
1. כן אם הוא יהיה שמאלני זה יוריד לי מאוד ואני אפילו חושבת שאני אוותר.
2.גבר לא חכם אבל מעניין
3. נראה לי ממוצע כי גם אני נמוכה.
4. הצבע של השיער לא באמת משנה לי אבל אם שואלים אותי עדיף עם שיער בהיר.
5. גבר בגילי אבל אם אני יאהב מישהו שגדול ממני אני רוצה להאמין שההפרש ביננו לא יהיה כל כף משמעותי.
6. גבר שמסתפק במה שיש לו.
7. גבר שנראה נחמד ובטעם שלי
2.גבר לא חכם אבל מעניין
3. נראה לי ממוצע כי גם אני נמוכה.
4. הצבע של השיער לא באמת משנה לי אבל אם שואלים אותי עדיף עם שיער בהיר.
5. גבר בגילי אבל אם אני יאהב מישהו שגדול ממני אני רוצה להאמין שההפרש ביננו לא יהיה כל כף משמעותי.
6. גבר שמסתפק במה שיש לו.
7. גבר שנראה נחמד ובטעם שלי
1 לא מוריד
2לא חכם ומעניין
3גבוהה אבל לא מוגזם
4 שיער לא משנה הצבע
5 גדול ממני
6מסתפק במה שיש לו
7 המראה לא חשוב לי אבל מעדיפה שיהיה נחמד והטעם שלי
2לא חכם ומעניין
3גבוהה אבל לא מוגזם
4 שיער לא משנה הצבע
5 גדול ממני
6מסתפק במה שיש לו
7 המראה לא חשוב לי אבל מעדיפה שיהיה נחמד והטעם שלי
1. כן
2. לא חכם אבל מעניין
3.ממוצע לגבוה
4. כהה
5. כרגע בגילי
6. שמנסה להתעשר זה אומר שהוא שאפתן
7. העיקר שאני אחשוב שהוא חתיך לא משנה לי מה אחרים יגידו
2. לא חכם אבל מעניין
3.ממוצע לגבוה
4. כהה
5. כרגע בגילי
6. שמנסה להתעשר זה אומר שהוא שאפתן
7. העיקר שאני אחשוב שהוא חתיך לא משנה לי מה אחרים יגידו
באותו הנושא: