התחברות
הרשמה
מה היתה עושה עם אני מכון אליך אקדח טעון
11 במרץ 2019, 08:56
אקדחים
4 תשובות
כלום.
C
Compl3X
הייתי נותנת לך כאפה
א
אשתו של חיים
שואל השאלה:
תודה שאתה בוטח בי
פ
פרדי לא סמור
כלום צוחק בפנים
צ
צפרדע21
באותו הנושא:
אני עושה היום אליקס באוזן לעשות עם אקדח או מחט?
איך כותבים נכון- אני אתקשר אליך, או אני יתקשר אליך?
כואב לעשות הליקס עם אקדח או עם הירא הזה שלוחצים וזה עושה חור?
עם מה עושים עגיל באף? מחט/שדכן/אקדח?
היום אני עושה הליקס (עם אקדח)
עגיל בטבור עושים עם אקדח או מחט?
עושים נזם עם אקדח או מחט?
אני יתגעגע אליך או אתגעגע אליך, איך אומרים?
אם פעם עשיתי עגיל באף עם אקדח ובכלל לא כאב לי ואני עושה במחט אני אתעלף?
אם אני עושה עגיל שני עם אקדח חד פעמי זה בסדר?
נזם (נקודה) עושים עם אקדח?