8 תשובות
תקני להם פרארי או משו
בס"ד
מלא שוקולדים חטיפים רעשנים וכל זה
מלא שוקולדים חטיפים רעשנים וכל זה
חחח מה אתה כותב בסד בתחילת תשובה ישרוט
צדיק לא...סתם מאיפה לי מתי כותבים בסד אני נוצרי
אה סבבה אחי תהנה
שואל השאלה:
ואוו תודה רבה לך,'משהו יפה ומכובד' אה באמת?!...הארת את עיניי.
אני מרגישה עול כבד על כתפיי,אני ממש רוצה להרשים לטובה את ההורים שלו.
ופורים זה עוד שבוע וחצי. השבוע הזה יטוס
ואוו תודה רבה לך,'משהו יפה ומכובד' אה באמת?!...הארת את עיניי.
אני מרגישה עול כבד על כתפיי,אני ממש רוצה להרשים לטובה את ההורים שלו.
ופורים זה עוד שבוע וחצי. השבוע הזה יטוס
אנונימי
לדעתי תכיני ביצת הפתעה ענקית משוקולד ותכניסי מלא שוקולדים לבפנים. קיבלתי משלוח כזה חח
יש עוד שבועיים עד פורים זה לא ממש פיקוח נפש.
ופשוט תקני משהו יפה ומכובד.
ופשוט תקני משהו יפה ומכובד.
באותו הנושא: