6 תשובות
לסמוך עליו פשוט
לא תקין. לדעתי תעירי לו על זה. מבינה את התחושה שלך של החוסר נוחות.
את יכולה לבקש ממנו להפסיק להיפגש איתה לבד כי את מרגישה לא בנוח עם זה, זה בסדר.
תדברי איתו תגידי לו שלא נעים לך שהוא נמצא אצלה בבית
אנונימית
או שאת צריכה לקבל את זה.
או שפשוט תדברי איתו את לא צריכה להגיד לו שאל תפגוש פשוט בכללי תגידי לו שהוא ידע...
הוא יכול להגיד לך משהו נחמד ולעודד אותך.
או שפשוט תדברי איתו את לא צריכה להגיד לו שאל תפגוש פשוט בכללי תגידי לו שהוא ידע...
הוא יכול להגיד לך משהו נחמד ולעודד אותך.
חייבת בדרכי נועם לדבר איתו על זה
נראה לי כמשהו פגום ולא מתאים
סה"כ שהוא איתה לבד המראה שלה , הגוף שלה וכו יכול להביא ולעורר אותו לדברים אסורים
חשוב שרק איתך הוא יפגש (ואותו כנ"ל מהצד שלך)
כל טוב
נראה לי כמשהו פגום ולא מתאים
סה"כ שהוא איתה לבד המראה שלה , הגוף שלה וכו יכול להביא ולעורר אותו לדברים אסורים
חשוב שרק איתך הוא יפגש (ואותו כנ"ל מהצד שלך)
כל טוב
באותו הנושא: