3 תשובות
שואל השאלה:
אה הבנתי. תודה (:
בדיוק מחר אני אוציא את הטופס אז אני לא בדיוק יודעת...ממה שהבנתי מהמורה אחריי שנגמרת לך התקופה של המלווה אתה תקבל את הפלסטיק
שיגמר לך המלווה
אנונימית
באותו הנושא: