2 תשובות
בקושי בגרויות סיימה ושרה על סקס...
כן, הרבה יותר "שווה"...
(אין לי משהו אישי נגדה, פשוט לא מעריך אותה בתור זמרת)
שואל השאלה:
טאב אדר אשוח