2 תשובות
בקושי בגרויות סיימה ושרה על סקס...
כן, הרבה יותר "שווה"...
(אין לי משהו אישי נגדה, פשוט לא מעריך אותה בתור זמרת)
כן, הרבה יותר "שווה"...
(אין לי משהו אישי נגדה, פשוט לא מעריך אותה בתור זמרת)
שואל השאלה:
טאב אדר אשוח
טאב אדר אשוח
באותו הנושא: