12 תשובות
בשיא הכנות, כן לצערי.
אנונימית
לא
ממש לא.
לא הייתי משאירה את הדאות האלה לעצמי
בחיים לא איך אפשר לצחוק על בן אדם הוא יכול להפגע מזה קשות.
שואל השאלה:
ואו זה ממש מעליב
ואו זה ממש מעליב
אנונימי
שואל השאלה:
גם זה כואב את יודעת
גם זה כואב את יודעת
אנונימי
אני יודעת מנסה להשתפר :)
כן ולא גאה בזה בכלל אבל משתדלת שלא
אנונימית
אולי רק על תספורת של מישהו אבל בצחוק לא משהו רציני
באותו הנושא: