10 תשובות
כי שטפו להם את המוח שצריך לרדת על כל מי שלא כמוהם.
ככה זה, קיצוניות לא טובה בשום תחום בחיים.
הם לא צודקים כשהם נכנסים לחיים שלנו או לצלחת שלנו.
כמו שאמרת, דרך ארץ קדמה לתורה וכל אחד רשאי לחיות את החיים שלו איך שהוא רוצה.
באינטרנט רוב האנשים הופכים לקיצוניים יותר, פשוט לא יודעים מי הם.

בניסוי מהעבר, גילו שאנשים היו מוכנים אפילו לרצוח מישהו רק כי זה למטרת הניסוי, אם האחריות לא תיפול עליהם.

הניסוי היה, כביכול, ניסיון ליצירת התניה ללמידה, שבו יש את המורה, שהוא האחד שמנסים עליו, ואת התלמיד - שהיה שתול.
כל פעם שהתלמיד טעה, המורה היה צריך להעניש אותו ולתת לו שוק חשמלי, כל פעם בעוצמה גבוהה יותר.
השתול, היה צריך לפרקס ולהעמיד פנים שהוא כבר פגוע קשה מהחשמל, כביכול, והם בדקו באיזה שלב האנשים יפסיקו. מתוך 40 אנשים, 26 המשיכו עד הסוף ו"הרגו" את השתול, מאז ניסו את הניסוי שוב ושוב והתוצאה הייתה אותו הדבר.

ככה זה גם כאן, אנחנו לא צריכים לעמוד כנגד התוצאה של מה שעשינו, אז אנחנו עושים הכל בלי להתחשבן.
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובות
במיוחד לshisoy
אנונימית
^תודה רבה לך❤
אני רוצה שתוסיפי לפחות ציטוט קיצוני אחד שמישהו רשם באתר ותביאי גם קישור לשאלה רק אז אוכל להתייחס אליה ברצינות
תלמדי לעשות דברים בצורה מקצועית אם את רוצה לקבל תשובות אינטליגנטיות
אנונימי
נכון? יש פה הרבה
ציטוט קיצוני
"א. לפי היהדות גוי יותר נחות מיהודי.(העם הנבחר ) כמו שאני די בטוח (לא אומר מידיעה ) שהיחס בדת שלך ללא מאמינים.
ב. אתה יותר נחות, כי אתה גוי שעובד אלילים."
אנונימי
אל תתייחסי
אני לא שופט אף אחד
פשוט אף אחד לא צריך להתערב אחד לשני
במיוחד כשמדובר באמונות
ואלו גם ילדים שלא קיבלו חינוך טוב
שהם לא למדו לכבד ולהיות נחמד אל כל איש מגיל קטן
הם לא אשמים