4 תשובות
לא הבנו אחת את השנייה וזה מביך.
אנונימית
דפקו לי עוגה בפרצוף מולו
הוא יצא עם השכבה שלנו באיזה טיול(הוא שנתיים מעלי).. סבבה.
וכולי הייתי מזיעה ואדומה כמו החיים.
וגם נפלתי אחכ
בקיצור כל שניה הוא אומר לי תשתי, תשתי והייתי נראת כמו גוש של חרא שעומד להתייבש
וכול כך התביישתי
כל הזמן יצא לי פעם אחת לדבר איתו בוואצפ וכל פעם שהוא רשם לי משהו לא ידעתי מה לרשום באותו רגע אז יצא שחירבשתי מילים ופעם אחת שלחתי תמונה מהקיץ שהיה חורף וגם פעם אחת היסתכלתי עליו הרבה זמן ונפלתי ויצא שהיה לי חור במכנס אני מקווה שלא ראה