התחברות
הרשמה
כשאני עושה עבודה באנגלית איך לרשום את הכיתה שלי? (Class...?) אני ביא
9 במרץ 2019, 17:34
עבודה
כתיבה
מילים
משפט
אנגלית
3 תשובות
11t grade
אנונימית
11th grade (?)
X
Xoxolily
grade 11.
_
_candy_girl
באותו הנושא:
יש לי קטע כתיבה של 150 מילים באנגלית לרשום כעבודת הגשה השאלה היא לרשום על טלפון או על נעליים?
מה לרשום בעבודה על עצמי באנגלית.?
אני עושה עבודה באנגלית איך אני רושמת פעם אחת הרגשתי ממש רע
איזה חרטוטים אפשר לרשום לרפלקציה בעבודה באנגלית?
שאלה מוזרה. אני עושה עבודה בהיסטוריה. מותר לרשום אלוהים בעבודה?
יש לי עבודה באנגלית לרשום על סיבות בעד עבודות אחרי בצפר לבני נוער.
אני צריכה לעשות רפלקציה באנגלית על עבודה, ואני לא יודעת מה לרשום אפשר עזרה?
אני צריכה לעשות עבודה באנגלית, ואני צריכה לכתוב ''מגישה'' איך כותבים? כשאני עושה בגוגל תרגום יוצא לי תרגום לא נכון
כשאני מציגה עבודה במצגת, איך אומרים מציגה באנגלית?
אני רוצה לרשום על עבודה באנגלית מוגש למורה... איך רושמים את זה באנגלית?
אני עושה עבודה באנגלית ואמרו לי לתת 2 דוגמאות למילה social activity מישהו יכול לעזור לי?