2 תשובות
אני זוכרת שהאורתודנט שלי אמר לי שאסור
מצד שני גם אסור מסטיקים והייתי לועסת מסטיקים וגם אכלתי פופקורן
פשוט צריך לצחצח שיניים שעה אחר כך עד שכל החתיכות שנתקעו בגשר יוצאות