4 תשובות
אני חושב שחבל שתפגעי כי קשרים כאלה צריך להתחיל לפני ולבנות בסיס
שואל השאלה:
אבל הוא מרגיש לי שונה מהשאר ושווה ניסיון כזה אנחנו באמת רוצים אחד את השני
אבל הוא מרגיש לי שונה מהשאר ושווה ניסיון כזה אנחנו באמת רוצים אחד את השני
אנונימית
תעשי מה שאת רוצה חח אני אמרתי את דעתי
את יכולה אם את רוצה וגם הוא רוצה אני יכולה להגיד על עצמי שיש לי חבר ושהוא בקרבי והוא חוזר פעם בחודש הבית ושגם אני חיילת וסוגרת שבתות ואנחנו מסתדרים (יש אצלנו בנים ביחידה ולא אין בנות ביחידה ) זה הכל הרגשה שלך ותלוי כמה את אוהבת אותו מקווה שעזרתי אם את רוצה תשלחי הודעה בפרטי
באותו הנושא: