6 תשובות
אני חושבת שכבר יהיה חמים- תלוי איפה את גרה. אבל עדיין יש סיכוי קטן לימים קצת גשומים.
בעיותייך
יש מצב אבל לא קר כמו עכשיו ..הרבה פחות
שואל השאלה:
לא
בשביל זה אני שואלת פה
יחסית לחודשי הקיץ יוני יולי אוגוסט כן
תבדקי בגוגל :))