2 תשובות
הכל עניין של זמן וצריך להבין שדברים לא הולכים תמיד לפי איך שאנחנו רוצים, ואם זה לא הלך עם ההוא אז יבוא אחר ולומדים גם לשחרר לאט לאט.
קחי את הזמן ברור שזה יכאב אבל את תביני בסופו של דבר שהזמן מרפא הכל ואנשים תמיד יצאו מהחיים שלך ויבואו חדשים, זה לא סוף העולם, וגם הכל לטובה.
קחי את הזמן ברור שזה יכאב אבל את תביני בסופו של דבר שהזמן מרפא הכל ואנשים תמיד יצאו מהחיים שלך ויבואו חדשים, זה לא סוף העולם, וגם הכל לטובה.
להמשיך הלאה אם כמה שזה כואב, לזכור שיש אנשים שאוהבים אותך ושאת לא לבד.
תהיה עם חברות ותקיפי את עצמך עם מי ומה שעושה לך טוב.
אני אישית פרקתי את כל מה שישב עליי אחרי הפרידה במכתב וזה סוג של התנקות ושחרור אז אני ממליצה לך גם לעשות את זה ולתת לעצמך את הזמן ליפול על מנת לקום
תהיה עם חברות ותקיפי את עצמך עם מי ומה שעושה לך טוב.
אני אישית פרקתי את כל מה שישב עליי אחרי הפרידה במכתב וזה סוג של התנקות ושחרור אז אני ממליצה לך גם לעשות את זה ולתת לעצמך את הזמן ליפול על מנת לקום