רק אותי מעצבן כל הבנים האלה ששואלים למה יש יום האישה ואין יום הגבר??
צריך להסביר להם בפעם המיליארד שפעם לא היו לנו זכויות ולגבר היו כל הזמן והתייחסו לנשים בזלזול כמו לרכוש או חפץ,התעללו בהן,השתמשו בהן רק כמכונה להבאת ילדים אבל שכחו שאנחנו גם בנות אדם! פעם לנשים היה אסור בכלל לצאת מהבית! רק עם הגבר! היא הייתה צריכה כל היום להשאר בבית,לבשל,לנקות ולשמור על הילדים! אם היו רואים פעם אישה שיצאה מהבית שלה והלכה ברחוב בלי הבעל\גבר שלה היו רוצחים אותה! הרבה נשים התחילו לעשות הפגנות ובזכותם הגענו כיום לשוויון כמעט בין גברים לנשים, אלה אותן הנשים שלא ויתרו וניסו לעשות הכל כדי שיהיה שוויון בין שני המינים ולכן יש את יום האישה כיום כדי להזכיר שפעם לא היה לנו זכויות ותמיד לגברים היו את הזכויות. אני צודקת??