2 תשובות
לא כל כך החרמון לא כל כך מרגש...
אם תדע.י שבעתיד תלך להרים דומים בחול עדיף לחכות בגלל שהקור לא שווה את הטיול
לא נראה לי שנשאר משהו מהשלג ..
,dd