9 תשובות
שואל השאלה:
גרוע***
גרוע***
אנונימית
נוקיה בטח
נוקיה
אנונימית
גרוע?
lg חוץ מהטאבלטים שלהם
הכל זבל פשוט זבלל
lg חוץ מהטאבלטים שלהם
הכל זבל פשוט זבלל
אייפון
נוקיה לפחות לא נשבר...
נוקיה לפחות לא נשבר...
הוואווי
נוקיה איקס 2
שיומי
אל גי
חוואי הגרסאות הזולות שלהם
zte כןכן יש כזה טלפון
אל גי
חוואי הגרסאות הזולות שלהם
zte כןכן יש כזה טלפון
כל חיקוי תאילנדי לסמסונג
באותו הנושא: