9 תשובות
שואל השאלה:
גרוע***
אנונימית
נוקיה בטח
נוקיה
אנונימית
גרוע?
lg חוץ מהטאבלטים שלהם
הכל זבל פשוט זבלל
אייפון
נוקיה לפחות לא נשבר...
הוואווי
נוקיה איקס 2
שיומי
אל גי
חוואי הגרסאות הזולות שלהם
zte כןכן יש כזה טלפון
כל חיקוי תאילנדי לסמסונג
באותו הנושא: