2 תשובות
תעזבי את זה פשוט...
אני לא חושבת שהיא אמרה את זה כדי לפגוע בך.. בכל מקרה זאת סבתא שלך ואני מאמינה שהיא מבוגרת כי היא סבתא , אני לא הייתי מבזבזת את הזמן על לריב איתה
אנונימית
באותו הנושא: