תשובה אחת
אני קניתי את שלי באינג'ויסטיק יש חנויות שלהם בחיפה בראשון לציון וברמת ישי והמחיר של הקונסולה עצמה הוא 1400 לפי האתר שלהם אבל את יכולה לקבל אחד בעיצוב של סמאש ברוס ב1850 ובעיצוב של פוקימון לטס גו ב2000 והמשחקים של נינטנדו הם בדרך כלל יקרים אבל בתור אחד שמאוד אוהב משחקי נינטנדו אני יכול להגיד שהם שווים את המחיר.
אם את תצטרכי עוד עזרה במשחקים או אביזרים נלווים אני אשמח לעזור (: