13 תשובות
תיכון.
כל ילד אחרת. יש כאלה שהיו ממש יפים כשהיו קטנים, ויש כאלה שככול שהם מתבגרים הם נראים יותר טוב.
תיכון
אנונימי
זה יופי שונה, כי היופי בגילאי התיכון מתלווים בבשלות ובגרות ליחסים, ואז את מסתכלת על היופי של אותו נער בצורה אחרת, משל שיופי של ילד בן 10.
שנייהם:)
בבית ספר חלק מהילדים נקראים יפים אבל הם לא חתיכים כי עוד לא התבגרו כזה...
ובחטיבה והתיכון יש מלא חתיכים כי הם התבגרו אחרי גיל 13 אז אני לא יודעת:)))))
אנונימי
כל אחד משהו אחד אבל אני חושבת שבחטיבה ותיכון
לדעתי בתיכון כולם נראים ממש יפים:)
כמו אם מישהו רואה שני גברים וחצי אז ג'ייק שהוא היה קטן ביסודי הוא היה שמנמן כזה וטיונת מכוער עכשיו בתיכון הוא ממש חתיך ורזה וגם אח שלי ככה
ויש עוד המון שמכירה שהם כאלה
חטיבה ותיכון
תחרויות איך הם ניראים הם לא צריכים להיות אותן הדבר ויש כאלה שאומרים שהם יותר יפים בתכון מאשר היסודי כי זה מראה על בגרות מקווה שעזרתי:)
איזה טעם יש לכם?
ברור שביסודי! לילדים ביסודי יש אופי אמיתי, יופי טהור, יופי נקי. בלי לכלוכים.
הם הכי יפים, הכי חמודים, אין עליהם, אני מתה עליהם.