16 תשובות
כן. כל הזמן.
תמיד
כן..
כן, הרבה פעמים..
ברור, אולי לא בצורה כזאת מוגזמת אבל כן
תמיד הרגשתי ככה עד שמצאתי את זה שאני מושלמת בעיניו. אני בטוחה שגם את תמצאי אותו! ❤
literally my life
כן
כל הזמן, אני חושבת שכל הבנות יותר טובות מימני
כן
כן. זו נורא מעצבן אבל צריך ללמוד לחיות עם זה שתמיד תהיה את זאת שתהיה טובה יותר עם בנים ובכלל
לא.
כן
באותו הנושא: