3 תשובות
זה כלום, סתם משיעמום ומהומור שחור.
גם אני כותבת שטויות לפעמים, את יכולה למחוק את זה אם זה מפריע לך.
אולי יש לך תינוק שבמקרה את רצית לעשות ממנו מיץ אז הוא אומר לך להוציא אותו
אנונימית
סתם כותב שטויות, תתעלמי.
את יכולה למחוק את זה מהקיר שלך (: